ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΟΤΥΠΟΥ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
Η δημιουργία λογοτύπου δεν αποτελεί μια εύκολη υπόθεση. Αρχικά, απαιτεί μελέτη των ξεχωριστών χαρακτηριστικών της επιχείρησης και του target group που αυτή απευθύνεται, δηλαδή το ιδανικό κοινό στο οποίο στοχεύει η επιχείρηση, αλλά στη συνέχεια και του ανταγωνισμού.
Έπειτα, χρειάζεται η δημιουργία των οπτικών συμβολισμών του λογοτύπου και η διαμόρφωση του ύφους του. Το ύφος του λογοτύπου σχηματίζεται από την αίσθηση που αφήνουν τα σχεδιαστικά στοιχεία που το απαρτίζουν. Δηλαδή τα σχήματα, τα γράμματα (τα οποία σε πολλές περιπτώσεις είναι χαρακτήρες ειδικά σχεδιασμένοι για το logo), η χρωματική παλέτα και το δέσιμο όλων αυτών.
Ένα πραγματικά επιτυχημένο λογότυπο θα πρέπει να χαρακτηρίζεται από την έλξη και τη γοητεία. Θα πρέπει να είναι μια αλήθεια ειπωμένη όμορφα.
Όμως, αυτή η αλήθεια θα πρέπει να είναι ειπωμένη και σωστά. Δηλαδή να μιλάει στους δυνητικούς πελάτες της επιχείρησης με τρόπο επιτυχημένο και αξέχαστο.
Για αυτό ένα σήμα δεν θα πρέπει ποτέ να θυμίζει κάποιο άλλο. Γιατί έτσι θα επέλθει σύγχυση. Θα πρέπει να είναι μοναδικό, ιδιαίτερο και αποκλειστικό την επιχείρηση που εκπροσωπεί.
Όπως ακριβώς κάθε άνθρωπος, είναι αναγνωρίσιμος με ένα και μοναδικό πρόσωπο.